søndag 6. januar 2008

Kanskje,kanskje ikke..........

I desember sendt jeg lille Inemor til Stavangers store DonJohan....Teaser`s Casanova;-)) Så nå går jeg da i håpet om at Ine skal han tatt seg...som det heter på fagspråket..hehe.Med andre ord jeg håper hun skal ha kattunger.Er fryktelig i tvil for jeg synes ikke puppene er så rosa og markerte som jeg er vant til å se hos drektige kattedamer.Men hun har ikke fått løpetiden tilbake...og det er kjempe positivt.Om hun er drektig så er kattungene i vente ca 8-9 februar.Og er jeg så heldig ja da blir det stooooor jubel på tasta..vi savner fælt noen små trollunger i hus.

SVARTHOLEN`S INE
TEASER`S CASANOVA
Dette kommer til å bli utrolig flotte bebiser...enten de kommer nå i februar eller om vi må vente litt lenger.....det er det ivertfall vært.Dette kullet har jeg utrolig stor tro på rett og slett.

1 kommentar:

Malin sa...

Åååå kattebebisar:) Eg ska kryssa fingrane alt eg kan!!!
Merke eg e sjuke, for inatt drømte eg at Melvin hadde fått 3 kjempe søte pusongar..haha
Klem