torsdag 11. oktober 2007

Katteutstilling og Britte NM

Ja helgen 6-7 oktober var det katteutstilling her byen.RORAK arrangerte en 2 dagers utstilling på Klepp.Det var en kjempe koselig helg og jeg hadde med meg Ceaser(som han nå heter) og Ine. Ine fikk kjempe flott kritikk og fikk sine cert og ble dermed champion i helga..jipppppi for mors lille godjente. Ceaser han ble dommerens beste begge dagene med tapte i kampen om best in show mot en halvsøster begge dagene;-) Han fikk også veldig bra kritikk,men som den klovnen han er fikk han også kommentarer som at han ikke var noe typisk britte...men heller at han var en hund.Han laget så mye leven og festligheter samme hvor han var...en sjarmør i striper.Han var en fryd å se på....en ekte circusartist..hehe.


Ceaser likte godt denne leken og herjet rundt inni buret sitt.Helt ufattelig hvor morrsomt en liten kattunge kan ha det.....med seg selv:-)
Ine liker seg ikke så godt på utstilling,men tinte godt opp etter som timene gikk både på lørdag og søndag.Vakker er hun ivertfall...uuuuten tvil. Championjenta til morrasi det!
Oi...meg selv og Ine skrekkelige fornøyde med dagens innsats.....store gliset på mor og en heller letta pusejente som endelig var ferdig med dagens herk...hehe
En utslitt Ceaser på søndag...jammen meg ble han trøtt og da var det nok deilig og krølle seg intill Ine for litt kos.
PAPPA CASA: Teaser`s Casanova som er oppdrettet av Ragnhild Johannesen(Teaser`s) og eies av Heidi Vigane(Svartholen`s)
Han er så vakker og stort flottere hannkatt finnes ikke i disse trakter!!!!!!! Han er en nyyydelig gutt som virkelig har gitt mange flotte kattunger i det siste.Hele 3 kull hvor mange a dem ble vist i helgen.Begge dager ble kullene hans BIS kull,og kattunger etter han ble både nominert til Best in show og ente opp med å vinne.Helt fantastisk!!JEg har mine planer igjen med denne gutten jeg....om Heidi vil låne han til meg igjen ..hehe

Så takk takk til alle som gjorde denne helgen til en fantastisk opplevelse.Det stilte totalt 40 Britter i nesten 30 ulike farger og det er fantastisk. Ang Britte NM så ligger det inne mer bilder om dette på Brittevennen sin hjemmeside. http://www.brittevennen.com/

1 kommentar:

Malin sa...

De såg veldigt kjekt ut:)
Knallflinke pusar du har Tone!!
Å gratulera me den nye..hihi
KLem