tirsdag 8. april 2008

Yndige små vesen.....

Både små 2 og 4-beinte er rikitg så yndige spør du meg.Vi har hatt litt besøk i helgen og på søndag var min søster og mor innom og hadde med seg lille Kamilla.Kamilla var så flink og god med kattungen at den sovnet på fanget hennes:-))

Akkurat samme lillepus falt også godt til ro i Sanders armer.Det er den minste og mørkeste av de 2 blå guttene som er så utrolig bedårende.Jeg fikk klar melding av Sander i dag at vi skulle definitvit beholde en liten pus.....sukk...skulle så gjerne gjort d,meeeeen vi har da ikke plass til flere er jeg redd.
Her har jeg tatt et bilde av de 2 jente i kullet...det er rimelig stor størrelse forskjell på dem.Men de er kanon lekre begge 2, hver på sitt vis.
Og så en deilig liten blåspott gutt som gjør 1 av 2 ting han kan aller best nemmelig sove,sove og atter sove...foruten om å spise selvsagt:-))
Og lille blåcremespotten ...yndig liten sak..hun er enda minst men jammen meg henger hun fast i puppen og vokser seg stor og sterk for hver dag.

3 kommentarer:

Shamu sa...

Å så fantastiske bilder av de søte små da!
Nydelige puser og enda nydeligere i virkeligheten!

Vi må no komme jevnlig ut og se dem vokse ja... gleder meg til å se dem pile rundt på gulvet.. hihi... og tonepone etter...

hilsen hun med loddrett sveis.

Cronchios sa...

JA det må dere uten tvil....inventarbesøk kalles d..hihi:-))OG så skal jeg har kamera klart....fikk jo ikke tatt bilder når Alea og Nathaniel var såååå flinke å kose med dem jo:-))

kan ikke huske jeg klippet noe loddrett sveis..hva har du gjort med den flotte frisyren min da???..hehe

Shamu sa...

Du la ikke inn sikkerhetstiltak til nattebruk.... så det er jo din feil, helt klart, at jeg går rundt med sånn p-sveis hver morgen her.. *ler*