fredag 9. mai 2008

Fotoshooting:-)

Nå var det jammen meg på tiden med en oppdatering.De begynner å bli store og utviklingen fyker avgårde hver dag nå.Jeg har hatt det litt travelt i det siste og grunnen er www.123hjemmeside.no/chios Jeg er en dame med til tider tusen jern i ilden og da er det ikke alltid like lett å holde tritt har jeg lagt merke til hehe.

Men for ca en uke siden bestemte jeg meg for å ta alle de små ut av bingen for å ha en aldri så liten fotoshooting.Jeg ville bruke den hvite sengen jeg har for det gir en slik delikat bakgrunn/underlagsfarge.Det brune teppe i bingen gjør jo nesten kattungene grusomme og viser ikke hvor deilig delikat blåfarge de har. Men om matmor i huset trodde dette skulle gå fint så tok hun skammelig feil. 5 kattunger er 5 fri viljer som overhode ikke hører på hverken mamma,matmor eller diverse tanter og onkler.....Svjus.....så var alle fem til hver sin kant i stuen og det ble texas..hehe.


Et snodig bilde...nesten som spøkelses bilde.Men ganske så kult,sjekk ut Anna som elegant bare spankulerer under Cron.
Ja så var det Onkel Cron...hva skal man si om en dobermann som tror han er et lite kattenøste.Det tok ikke lange stunden før han hadde okkupert kattesengen nei.Stakars lille Darth Vader.....mon tro hva som summet i hodet hans her
Og disse "tedene" lukta ikke særlig godt kan jeg tenke meg..hehe.Det var ikke snakk om at onkel Cron flyttet seg fra sengen...den var jo akkurat passe til han den.....att halve ræva dingla utfor det gjorde jo ikke så farlig..hehe
Tante og onkel på iherdig vaske oppdrag...hvor skitne kan kattunger egentlig være da?????Men her trenger tydeligvis Dennis en dobbel omgang...
Darth Vader og Diablo koser seg:-) Er det mulig å bli mer bedårende da:-)
Hehe...har har vi samlet dem i sengen...et forsøk ivertfall
Og ikke om det smalt en hvis plass skulle de titte samme vei slik at matmor fikk knipset drømme bildene....grrrrrrrr.....hihi

Et lite bilde av en nydelig liten frøken.Dette er Dis blåpadde.Hun har en herlig kompakt liten kropp....lovende frøken håper jeg. Nok et bilde av den galante onkel Cron.....
"Stikk av din lille ulldott...dette er min seng"

Dette er min fantastisk herlige kastrat Bamse,en blåmasket skjønnhet fra Bergen.Han er nå 5 år og en godt voksen kar.liker best livet ute i hagen og har heller lite til overs for de små trollene som inntar hjemmet hans ca 1 gang i året.Her var han egentlig på vei til matfatet men brå stoppet da han oppdaget at matmor hadde vært så totalt hjernedø og sluppet løs de små ulldottene...hehe

Ingen kommentarer: